foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

   Полонська ЗОШ №3

офіційний сайт

У всьому світі школярі наслідують смертельні розваги з серіалу"Гра в кальмара"
Справжніми фанатами серіалу виявилися школярі. Хоча серіал далеко не дитячий – стримінговий сервіс виставив вікове обмеження 18+. Але дивитися, в принципі, і не потрібно. На тему "Гри в кальмара" величезна кількість роликів у TikTok, та інших соц.мережах. 
Наш навчальний заклад не рекомендує  дітям дивитися "Гру в кальмара", адже серіал містить багато жорстоких сцен.
Хоча багато ігор, представлених у серіалі, вимагають спеціального обладнання, деякі з них є жорстокими версіями традиційних ігор, таких як кульки і перетягування каната. Діти схильні до наслідування і тому можуть застосовувати фізичне насильство у повсякденому житті , як покарання коли програв . Особливо популярною стала гра "червоне світло, зелене світло", в якій гравці намагаються дістатися фінішу, завмираючи на місці, коли ведучий припиняє рахунок.
Також є попередження про гру, в якій учасники мають вирізати з карамелізованого кола одну з чотирьох фігур за допомогою голки, не порушуючи форми.
Часто діти не дивляться сам серіал, але знають про нього завдяки вірусним челенджам у TikTok і на YouTube.  Закликаємо батьків перевірити налаштування на смартфонах і планшетах, щоб школярі не могли переглядати це шоу без їхнього відома. Є багато дописів з різних країн світу, у яких вже існують випадки насилля серед дітей через імітацію гри в реальному житті , тому психологи закликають до попередження і не допущення даних челенджів. 
Насамперед "Гра в кальмара" – це питання безпеки в соцмережах, батьківського контролю, розвитку критичного мислення.  Зрозуміло, що усіх дітей захоплюють ігри , але якщо у дитини є потяг до жорстокості тоді варто занепокоїтись. Школярам потрібні не заборони, а цифрова компетентність, вміння орієнтуватися на безпечний контент. Тоді жодна гра не буде лякати батьків і вчителів. Популярність цього серіалу манить дітей і це природньо , що у них винкає бажання його перегянути , і тут найголовніше ,як поведуть себе батьки. Забороняти щось дивитися або в щось грати не працює. Як не працює знецінення ("Це дурна гра і дурний фільм, в якому це показували") й ігнорування ("Якщо будеш грати в це, я з тобою не розмовлятиму").В результаті дитина буде продовжувати грати, але вже таємно. А негатив через заборону може викликати додатковий сплеск агресії.
Поради, як діяти:
1. З'ясувати, чи дійсно небезпечна гра, в яку грають діти. Може, це лише імітація з серіалу, і нічого більше.
2. Якщо діти проявляють жорстокість, варто застосувати правило "все, що ми не можемо заборонити, можна очолити". Так можна буде спрямувати гру в інше, безпечне русло.
3. Якщо дорослі помітили жорстокість у грі, це треба відразу зупинити і обговорити. Сказати дітям, що серіал – це серіал, а реальність – інша, гра небезпечна, а ми не хочемо, щоб хтось помер.
4. Треба визначити правила безпеки.
5. Запропонувати дітям інші ігри.
Шановні батьки! Будьмо пильні, щоб зупинити цю нездорову і небезпечну гру! Ми розраховуємо на вашу підтримку і співпрацю, щоб ваші діти знали про наслідки, які це може мати!

Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти

Переглянути

Родинні зв'язки це найцінніше, що ми маємо і час проведений за хорошим мультфільмом допоможе цінувати найрідніших людей.
Пропоную для перегляду одного з короткометражних мультфільмів для батьків.
 

Такі поради допоможуть зрозуміти, як потрібно спілкуватися з дітьми та батьками задля попередження негативного впливу соціальних мереж на дитину.

Переглянути поради

Для користування батькам та педагогам🍀

200 ресурсних активностей для карантинного життя.

ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ:
Якщо помічаєте, що пригнічення настрою триває довше ніж 5 хв., - обирайте будь-яку доречну ресурсну активність зі списку та одразу виконуйте її. 

Переглянути активності

(Методичні рекомендації щодо організації профілактики суїцидальної поведінки у дітей і  підлітків загальноосвітніх навчальних закладах) 

За останні роки збільшилась кількість самогубств серед дітей 5-14 років. Максимальна  кількість самогубств серед неповнолітніх припадає на вік 14-17 років, але якщо вчасно помітити  зміни в поведінці дітей і надати допомогу, ризик суїциду можна значно зменшити. 

Чому людина, а особливо підліток, скоює такий жахливий вчинок? Що впливає на  формування суіцидальної поведінки людини? Які причини можуть призвести до суїциду? Які ознаки  того, що підліток може скоїти самогубство? Що можуть зробити адміністрація школи, класні  керівники, педагоги для попередження самогубств серед учнів? 

Для того, щоб проводити ефективну роботу, спрямовану на профілактику суіцидальної  поведінки в учнівському середовищі в закладах освіти, необхідно щоб класні керівники, педагоги  добре володіли інформацією з даної проблеми, могли помітити учня, у якого відбулися зміни в  емоційному стані та надати йому підтримку. З цією метою підготований даний матеріал. 

Детальніше: Діяльність школи щодо профілактики суїцидальної поведінки в учнівському середовищі 

Педагогічним працівникам можна рекомендувати у випадку виникнення ознак суїцидальної поведінки в учнів здійснювати наступні види допомоги: 

- Підбирайте ключі до розгадки суїциду. Попередження суїцидів полягає не тільки у піклуванні та  підтримці, а і у здатності розпізнавати ознаки можливої небезпеки. До числа останніх відносять суїцидальні погрози, які передують спробі самогубства, депресію, значні зміни у поведінці людини тощо. Зауважте своєчасно прояви безпорадності та безнадії і з’ясуйте, чи не є ця людина одинокою та ізольованою. 

- Приймайте суїцидента як особистість. Припустіть. що людина дійсно є суїцидальною особистістю.  Не вважайте, що вона не здатна і не може наважитися на самогубство. Якщо ви думаєте, що комусь  загрожує небезпека самогубства, дійте у відповідності зі своїми власними почуттями і  переконаннями. Небезпека, що ви перебільшите потенційну загрозу, - ніщо в порівнянні з тим, що  хтось може загинути в результаті вашого невтручання. 

Детальніше: Рекомендації педагогічним працівникам  щодо надання превентивної допомоги учневі при потенційному...

Для вирішення питань, що стосуються збереження життя та здоров'я , а також захисту прав та інтересів дитини можна звертатись :

 1547 номер телефона Урядової гарячої лінії з попередження домашнього насильства ;

 0 800 500 225 або 116 111 номер телефона «Національної дитячої «гарячої» лінії»;

 педагогічні працівники навчального закладу

-Чуловська Олена Русланівна (соціальний педагог)

-Карнафель Олександр Васильович (психолог)

      -  офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги  http://bit.do/legalaid.Kapne

    

У проведенні заходів до Всеукраїнської акції «16 днів проти  насильства!» у Полонській ЗОШ №3 використали, як додаткові ресурси, інформаційні матеріали  підготовлені Радою Європи спільно з Міністерством освіти і науки України в рамках проєкту Ради Європи "Боротьба з насильством щодо дітей в Україні"

 

Детальніше: Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"

Copyright © 2021 Полонська ЗОШ №3 Rights Reserved.