З книгою жити – з добром дружити. Міжнаро́дний день дитя́чої кни́ги — свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги. Відзначається щороку 2 квітня — в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена. 2 квітня в багатьох країнах і у нас, в Україні, проводяться різноманітні заходи, присвячені Міжнародному дню дитячої книги, на яких показують, читають та обговорюють найкращі видання світу. Головна мета книжкових виставок і фестивалів, конкурсів і конференцій – привернути увагу до дитячої книги, адже в наш складний і бурхливий час, коли стрімко зростає потік інформації, що його дістає дитина з усіх можливих джерел, твори дитячих письменників проходять випробування на подальше життя. Але кожен школяр 1-Б класу нашого ліцею знає, що книга-це друг і порадник не тільки для навчання, але й для проведення власного дозвілля. Саме тому маленькі здобувачі освіти вирішили поділитися тими книгами, які найбільше на цей момент привернули їхню дитячу увагу, адже вони тільки починають свою велику подорож у неймовірний та захопливий світ дитячої літератури. Книга – твій друг, без неї, як без рук. |
Здобувачі освіти 1-Б класу проводять різні дослідження і ось настала черга дослідити свій власний організм. Адже знати про певні больові симптоми організму мають знати з дитинства. Почали з дослідження ротової порожнини, а саме із зубів. Чому? Тому, що у багатьох проблеми із молочними зубами. Іноді може виникнути думка, що за молочними зубами не варто особливо доглядати, адже це тимчасові зуби, які невдовзі випадуть і заміняться постійними. Проте такий підхід неправильний. Молочні зуби справді тимчасові, проте вони відіграють важливу функцію в пережовуванні їжі, здоров’ї ротової порожнини і всього організму, а також у мовленні. Крім того, вони «резервують» місце для майбутніх постійних зубчиків. Діти читали і розповідали загадки про зубчики, розповідали правила догляду за зубами і свої власні спостереження про те, що корисно, а що ні для їхніх зубів. Як підсумок дослідження був урок «Дизайну і технологій», на якому створювали плакат «Здоровий зубчик-хворий зубчик». І хлопчики, і дівчатка після такого дослідження запам’ятають, що здорові зуби- здоровий весь організм! Бережіть свої зубки і даруйте білосніжну посмішку людям!
Знання є сила, сила є знання.
(Френсіс Бекон, англійський філософ)
24 березня відбувся інтерактивний районний конкурс «Юний дослідник» серед учнів 1-4 класів. Юні дослідники початкової школи гідно представили наш ліцей та здобули призові місця.
Перше місце здобули: Мельник Михайлик – учень 2-А класу (вчитель Дрегало Л.М.),
Коркішко Дмитрик-учень 3-Б класу (вчитель Нарожна А.Е.)
Друге місце посіли: Верещінська Соломія –учениця 1-Б класу (вчитель Кропельницька М.А.),
Сідорська Варвара –учениця 3-А класу(вчитель Туснолобова Т.С.).
Вітаємо переможців та їхніх наставників! Дякуємо щиро батькам, які допомагають своїм дітям проводити дослідження, запалювати вогник допитливості в сердечках маленьких здобувачів освіти!
Більше про теми дослідження кожного учасника маєте можливість дізнатись з відеоматеріалу.
Живи, Україно, живи для краси, Для сили, для правди, для волі Шуми, Украно, як рідні ліси, Як вimep в далекому полі О.Олесь |
Україна... Це слово кожен з нас вимовляє з неймовірною вдячністю, бо воно вміщує в собі все, про що тільки може мріяти людина. Це — Батьківщина, яка стала колискою нашої величності, нашої талановитості, нашої неповторності. А Батьківщина — це рідний дім, де на тебе чекають завжди з любов'ю і надією; це місце, до якого людина завжди повертається, де б вона не мандрувала у світі. Як рослина не може рости без коріння, так і людина не може жити без Батьківщини. Бог подарував нам Україну- щедру землю, ніжну пісню, солов'їну мову. Слово Батьківщина співзвучне зі словом – батьки - це найдорожчі люди для кожного із нас, це ті , хто дав нам життя , хто завжди поряд , хто піклується про нас.
Інтернет-олімпіади «На Урок» чи «Всеосвіта» — цікавий інтерактив для учня та зручний інструмент контролю знань школярів для вчителя. Всеукраїнська інтернет-олімпіада — це можливість перевірити свої знання, повторити вивчене й дізнатися багато нового. Олімпіади суттєво відрізняються від типових конкурсних заходів, адже створюють рівні умови для всіх. Це унікальна можливість продемонструвати реальний рівень знань та отримати гарантовані нагороди. Саме тому здобувачі освіти 2-А класу під керівництвом класовода Кондратюк Л.А. одностайно вирішили прийняти участь у зимовому циклі онлайн-олімпіади зразу з трьох предметів: математики, української мови, я досліджую світ. Учні отримали не тільки можливість поновити та вдосконалити знання, але й можливість отримати чудові дипломи та сертифікати. Кожен з учнів набув практичний досвід використання ґаджетів та онлайн-класу для проходження завдань. |
Фотоколаж-це свідчення позитивного, емоційного, неповторного враження та бажання вже незабаром вступити у нову хвилю, але вже весняних олімпіад.
А ви ще не зареєструвалися на онлайн-олімпіади? Тоді мерщій позмагайтеся із маленькими «чомучками» 2-А класу: хто матиме більше балів при проходженні весняних олімпіад!
Ім’я Т.Г. Шевченка невід’ємне від серця кожного українця. Він став символом не тільки нашого народу, а й цілої епохи людства.З нагоди відзначення пам’яті Кобзаря вчитель Дрегало Леся Миколаївна провела заняття "ВШАНУЄМО КОБЗАРЯ ". Учні ознайомилися з поезією та картинами Тараса Шевченка, вчилися сприймати творчість Кобзаря серцем і душею; розвивали дикцію читаючи вірші, пізнали Шевченка, як художника. |
Юні здобувачі освіти 1-их класів провели читацький конкурс поезій великого Кобзаря. Кожен із учасників перед тим, як обрати вірш для вивчення дослідив разом із класним керівником життєвий і творчий шлях поета по абетці. Від А до Я, де кожна літера символізувала певний етап життя Т.Г. Шевченка або певні події. Поезії були різні, і жодного разу не повторилися, адже творчість Кобзаря багата, щедра, велична. Діти отримали і знання, і вміння, і почесні дипломи.
Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.
«Мистецтво - це своєрідний камертон цивілізації, універсальний спосіб мислення, здатний формувати не просто людину розуму, а людину духовну. Л Масол Саме в дитинстві закладаються основи інтелекту людини, формуються різнобічні потреби, погляди, ідеали. Тому цей період є найсприятливішим і найвідповідальнішим. Чим раніше й активніше здійснюється процес прилучення до прекрасного, тим він ефективніший, міцніший, тим глибше формуються інтереси до мистецтва, ефективніше йде процес духовного розвитку людини. З дитинства виховуються здібності сприймати, відчувати, розуміти прекрасне, отримувати задоволення від власноруч створеного. Долучаючись до художньої діяльності виробляється певне відношення до природи, праці, суспільного життя, побуту. Таким чином мистецтво з однієї сторони служить засобом пізнання світу, а з другої - засобом виховання. |