foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

   Полонська ЗОШ №3

офіційний сайт

З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується. Усе інше в школі грає хоча й важливу, але допоміжну роль, доповнюючи і розвиваючи все те, що закладається в ході уроку.

Побудувати урок з урахуванням вимог часу в розрізі НУШ допоможе вам дана презентація

Спостереження за проведенням навчального заняття допомагає в оцінюванні якості педагогічної діяльності та управлінських процесів. Даний метод збору інформації незамінний у процесі вивчення системи оцінювання навчальних досягнень учнів, забезпечення компетентнісного підходу у викладанні, побудови взаємовідносин вчителя і учня на засадах педагогіки партнерства, ресурсного забезпечення освітнього процесу та ін.

Для того, щоб спостереження за проведенням навчального заняття було інформативним та результативним, необхідна своєрідна уніфікована форма для фіксування результатів спостереження. Ознайомитися з такою формою можна за посиланням

Наукова методична проблема школи

«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті нової української школи»

Робота педколективу розрахована на п’ять років і розподілена на чотири етапи, які покладаються в основу методичної роботи упродовж цих років.

Ознайомитись з методичною проблемою можна за посиланням

У 2020-2021 навчальному році методична робота у школі здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа» та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством у 2020-2021 навчальному році, на досягненнях науки, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загального культурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу.

Переглянути докладніше можна за посиланням

Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова діяльність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи роботи, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу.

Ефективним є той урок, на якому на всіх і на все вистачає часу й уваги, коли всім цікаво вчитися, коли діти безпосередньо на уроці розібралися і в основному засвоїли новий матеріал.

Цього можна досягти, якщо урок максимально цілеспрямований,  його зміст, структура і методичні підходи підпорядковані навчальній меті; найбільше уваги за часом і обсягом роботи приділяється новій темі.

Переглянути докладніше можна за посиланням

Copyright © 2021 Полонська ЗОШ №3 Rights Reserved.