foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Протидія булінгу

Харчування

 

 Родина – яке близьке та зрозуміле для нас слово. Ми з дитинства відчуваємо материнську ніжність та тепло, батьківську допомогу та мудре слово. Та є діти,які недобровільно позбавлені цього почуття. І хто виріс у рідній сім’ї, тому важко уявити, що відчуває маленька дитина, яка залишилася без батьків, а,  можливо, й за живих батьках відчуває себе сиротою. Вони позбавлені любові та піклування, тому один на один постають перед життєвими труднощами.
Проблема неблагополучних сімей з кожним днем стає більш актуальною і болючішою темою для нашого суспільства. Всім відома істина – яке покоління підростає сьогодні – таке майбутнє нашої держави! Бо починати треба працювати з родиною до того, коли дорослі внаслідок свого способу життя втратять моральне обличчя та право називатися батьками ....

Сім'я є одним з основних, а в багатьох випадках - безперечно, основним чинником формування особистості і долі дитини. Значна частина людських потреб задовольняється саме в сім'ї.  На сьогодні становище сім'ї значною мірою відображає загальний стан усього суспільства, всі суперечності і наслідки процесів, які в ньому відбуваються.  Ознака сучасної сім'ї - послаблення її основних функцій та неналежний рівень виховного потенціалу батьків і, як наслідок - різні види сімейного неблагополуччя.  Саме сімейне неблагополуччя і байдужість оточення призводить до безпритульності, бездоглядності, жебрацтва, соціального сирітства, насильства в сім'ї та жорстокого поводження з дітьми, поширення правопорушень та злочинності серед молоді, руйнації моральних та духовних цінностей, поширення тютюнопаління, наркоманії, алкоголізму, ВІЛ/СНІДу, соціально небезпечних хвороб серед населення. 

   Головне завдання соціального педагога-  є раннє виявлення сімей, які потребують сторонньої допомоги, з метою профілактики сімейного неблагополуччя, своєчасного виявлення проблем та надання відповідної якісної допомоги. Соціальний педагог має бути помічником для кожної родини, яка потребує допомоги. Насамперед для сімей, які ризикують потрапити у складні життєві обставини внаслідок втрати роботи членами сім’ї, інвалідності, тяжкого захворювання, насильства над дітьми, розлучення, повернення одного з батьків після відбування покарання в місцях позбавлення волі, неналежного виконання батьківських обов’язків.

     Коли ж все таки так сталося, що сім’я потрапила у складні життєві обставини – дитина, що знаходиться у цій сім’ї потребує неабиякої допомоги з боку вчителів, а особливо допомоги соціального педагога . Адже не дарма нас ще називаються «адвокатами дитячих душ». Кожна неблагополучна сім’я має свою специфіку, свій характер сімейного неблагополуччя, а відтак соціально-педагогічна робота з сім’єю носить індивідуальний характер. Проте дитина страждає від цього однаково, адже у неї ще тільки формується бачення на життя, її світогляд, вона тільки соціалізується. І для того, щоб процес входження в суспільство в дитини з неблагополучної сім’ї проходив успішно, соціальний педагог та психолог докладають багато зусиль, виконуючи свою роботу. Соціально-педагогічна робота починається з діагностики сім’ї, під якою розуміють виявлення конкретної інформації про сім’ю. Також це психологічна діагностика, спрямована на виявлення соціально-психологічних характеристик дитини.

 Психолог  надає консультації з питань психологічного здоров’я та  взаємин дитини  з однолітками, обговорюючи проблеми та надаючи поради з розв’язання соціальних та психологічних проблем. Головним завданням психолога є психологічна корекція та реабілітація.

         Соціальний педагог сприяє запобіганню виникнення непорозумінь та

      конфліктів між членами сім’ї.  Надає допомогу батькам у розв’язанні

конфліктних ситуацій сімейного виховання.

      Одними із послуг, які надають соціальний педагог, психолог є :

       - посередництво в здійсненні профілактичних, лікувально-оздоровчих  

     заходів;

  • консультації з питань збереження і зміцнення здоров’я;
  • формування ідеології здорового способу життя й подолання шкідливих звичок;

        - формування сексуальної культури і навичок захищених статевих відносин.

У своїй діяльності соціальний педагог  перш за все керуються Державними нормативними документами, які підтверджують правомірність діяльності працівників психологічної служби системи освіти.

   І як висновок хочеться додати - родина – яке близьке та зрозуміле для нас слово. Ми з дитинства відчуваємо материнську ніжність та тепло, батьківську допомогу та мудре слово. Та є діти,які недобровільно позбавлені цього почуття. І хто виріс у рідній сім’ї, тому важко уявити, що відчуває маленька дитина, яка залишилася без батьків, а,  можливо, й за живих батьках відчуває себе сиротою. Вони позбавлені любові та піклування, тому один на один постають перед життєвими труднощами.
Проблема неблагополучних сімей з кожним днем стає більш актуальною і болючішою темою для нашого суспільства. Всім відома істина – яке покоління підростає сьогодні – таке майбутнє нашої держави! Бо починати треба працювати з родиною до того, коли дорослі внаслідок свого способу життя втратять моральне обличчя та право називатися батьками.

Ремонт квартир Частные Мастера

Honda Accord одиннадцатого поколения - https://honda-accord.com

Недвижимость, как правильно выбрать comintour.net

Copyright © 2024 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.