Такі поради допоможуть зрозуміти, як потрібно спілкуватися з дітьми та батьками задля попередження негативного впливу соціальних мереж на дитину.
200 ресурсних активностей для карантинного життя.
ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ:
Якщо помічаєте, що пригнічення настрою триває довше ніж 5 хв., - обирайте будь-яку доречну ресурсну активність зі списку та одразу виконуйте її.
(Методичні рекомендації щодо організації профілактики суїцидальної поведінки у дітей і підлітків загальноосвітніх навчальних закладах)
За останні роки збільшилась кількість самогубств серед дітей 5-14 років. Максимальна кількість самогубств серед неповнолітніх припадає на вік 14-17 років, але якщо вчасно помітити зміни в поведінці дітей і надати допомогу, ризик суїциду можна значно зменшити.
Чому людина, а особливо підліток, скоює такий жахливий вчинок? Що впливає на формування суіцидальної поведінки людини? Які причини можуть призвести до суїциду? Які ознаки того, що підліток може скоїти самогубство? Що можуть зробити адміністрація школи, класні керівники, педагоги для попередження самогубств серед учнів?
Для того, щоб проводити ефективну роботу, спрямовану на профілактику суіцидальної поведінки в учнівському середовищі в закладах освіти, необхідно щоб класні керівники, педагоги добре володіли інформацією з даної проблеми, могли помітити учня, у якого відбулися зміни в емоційному стані та надати йому підтримку. З цією метою підготований даний матеріал.
Детальніше:Діяльність школи щодо профілактики суїцидальної поведінки в учнівському середовищі
Педагогічним працівникам можна рекомендувати у випадку виникнення ознак суїцидальної поведінки в учнів здійснювати наступні види допомоги:
- Підбирайте ключі до розгадки суїциду. Попередження суїцидів полягає не тільки у піклуванні та підтримці, а і у здатності розпізнавати ознаки можливої небезпеки. До числа останніх відносять суїцидальні погрози, які передують спробі самогубства, депресію, значні зміни у поведінці людини тощо. Зауважте своєчасно прояви безпорадності та безнадії і з’ясуйте, чи не є ця людина одинокою та ізольованою.
- Приймайте суїцидента як особистість. Припустіть. що людина дійсно є суїцидальною особистістю. Не вважайте, що вона не здатна і не може наважитися на самогубство. Якщо ви думаєте, що комусь загрожує небезпека самогубства, дійте у відповідності зі своїми власними почуттями і переконаннями. Небезпека, що ви перебільшите потенційну загрозу, - ніщо в порівнянні з тим, що хтось може загинути в результаті вашого невтручання.
Для вирішення питань, що стосуються збереження життя та здоров'я , а також захисту прав та інтересів дитини можна звертатись : 1547 номер телефона Урядової гарячої лінії з попередження домашнього насильства ; 0 800 500 225 або 116 111 номер телефона «Національної дитячої «гарячої» лінії»; педагогічні працівники навчального закладу -Чуловська Олена Русланівна (соціальний педагог) -Карнафель Олександр Васильович (психолог) - офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги http://bit.do/legalaid.Kapne |
У проведенні заходів до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства!» у Полонській ЗОШ №3 використали, як додаткові ресурси, інформаційні матеріали підготовлені Радою Європи спільно з Міністерством освіти і науки України в рамках проєкту Ради Європи "Боротьба з насильством щодо дітей в Україні" |
Агресія – індивідуальна аби колективна поведінка чи дія, спрямована на спричинення фізичної чи психічної шкоди або навіть на знищення іншої людини чи групи. Агресивна поведінка виявляється вже в ранньому віці, випробовуючи батьківське терпіння і створюючи напруження у стосунках із однолітками. Детально ознайомитися з рекомендаціями батькам можна за посиланням |
Насправді, однією із складних проблем сучасної школи є проблема асоціальної (девіантної) поведінки дітей та підлітків. Таку категорію дітей класифікують , як діти чи підлітки з нестандартною поведінкою. Їхні проступки та порушення можуть стати для них звичними, перетворитися на норму поведінки. В їх відношеннях з вчителями виникають стійкі психологічні бар’єри. За своїми діями вони ще не злочинці, але будь-який найменший зовнішній негативний вплив може призвести до правопорушення. Прагнучи запобігти цьому наша Рада профілактики тісно співпрацює з службою ювенальної превенції., представники якої часто відвідують школу та проводить профілактично- просвітницькі бесіди з учнями. |