Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи. Байцар М.М. |
Штаба Наталя Петрівна - заступник директора в початкових класах. Ознайомитися з досвідом роботи ви можете тут |
Дана презентація містить матеріали планування методичної роботи та її окремих напрямків. У кейсі розміщені аналіз навчальних досягнень учнів, інформація щодо планування методичної роботи школи, викладено зміст курсів варіативної складової навчального плану. |
Байцар Майя Миколаївна
|
На сучасному етапі реформування освіти в Україні заступник директора це керівник нової генерації. Він має риси неформального лідера, спонукає людей до змін, оновлення , вдосконалення. Цього можна досягти повсякденною працею, мета якої - не лише надання реальної дієвої допомогти педагогічним кадрам у розвитку професійної майстерності, а й активізації творчого потенціалу кожного вчителя. Моїм професійним кредом є « Керувати – значить вести людей до успіху. Успіх – це реалізована мета». Тому я прагну у своїй роботі створити в колективі такий мікроклімат, який сприятиме повному взаєморозумінні вчителів, їх дружній підтримці. Він має стати тим фундаментом, на якому виростуть, міцні, надійні стіни храму знань, наукових пошуків, творчого натхнення. Всю управлінську діяльність спрямовую на формування дієздатного колективу педагогів – однодумців. Створення оптимальних умов для навчання учнів, виховання та розвитку талановитих обдарованих дітей, для самореалізації як кожного учня, та і кожного педагога.