Професійний педагогічний потенціал учителя не може бути сформований раз і назавжди. Професійне вдосконалення в процесі накопичення досвіду практичної діяльності має здійснюватися на основі критичного і вимогливого ставлення педагога до себе і до своєї роботи. Постійне особисте і професійне зростання в ідеалі виступає як невід’ємна риса професіоналізму вчителя. Показниками професійної компетентності вчителя початкових класів за критерієм саморозвитку і самоосвіти можна вважати: — самокритичність, вимогливість до себе; — потреба в оновленні теоретичного і практичного досвіду педагогічної діяльності, схильність до інноваційної діяльності; — дослідницький стиль діяльності. |
Самовдосконалення — систематична, послідовна праця особистості з удосконалення власних позитивних і усунення негативних якостей. Самовдосконалення стилю педагогічної діяльності вчителя початкових класів здійснюється за допомогою двох взаємозалежних нерозривних процесів — самоосвіти та самовиховання. Саме тому 26 грудня відбулось друге засідання творчої групи вчителів початкових класів нашого ліцею: для самоосвіти, самовдосконалення, саморозвитку. Творчий колектив на засіданні долучився до теми дослідження онлайн-сервісів, які будуть цікавими для роботи не тільки вчителя, але й для залучення учнів під час уроків до виконання онлайн-завдань. Такими ресурсами стали Всеукраїнські освітянські платформи «Всеосвіта», «На урок» та Learningapps. Кожен педагог практично скористався можливостями ресурсів, створив свої нові завдання, випробував їх дію та поділився враженнями від можливості застосування онлайн-сервісів у своїх класах, зі своїми учнями.
Поки учні будуть відпочивати на зимових канікулах, кожен вчитель буде готувати для них нові, захопливі, цікаві завдання для нового семестру для різних предметів, і тоді кожен здобувач освіти матиме змогу досягати мети інформатичної освітньої галузі, а саме:
-розв’язувати навчальні проблеми з використанням цифрових пристроїв;
-усвідомлено використовувати інформаційні і комунікаційні технології та цифрові пристрої для доступу до співпраці на різних предметах у якості користувача та споживача нових технологій;
-творчо самовиражатися і набувати навичок безпечної діяльності в інформаційному суспільстві.
І це не просто забаганки вчителів, а це вимоги Державного стандарту початкової освіти, де інформаційно-комунікативна компетентність входить до складу ключових компетентностей і має певні вимоги до обов’язкових результатів навчання.
"Багато чого не зробиш, поки не вивчишся. Але багато треба зробити, щоб навчитись"
Конфуцій
Ремонт квартир Частные Мастера
Honda Accord одиннадцатого поколения - https://honda-accord.com
Недвижимость, как правильно выбрать comintour.net