foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Протидія булінгу

Харчування

Учитель без любові до дітей – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору. Педагогічна праця не творчою не буває і бути не може, бо неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя, і будь-яке педагогічне рішення повинно виходити з цих завжди нестандартних факторів. Педагогічна діяльність – це вияв постійного різнобічного творчого потенціалу. Творчість – це все, що нас оточує. Насамперед, це процес і результат творчої діяльності: культура, мистецтво, знання, праця, краса. Творчість – це діяльність людини, яка пропонує щось нове, відрізняється неповторністю, оригінальністю. А чи має бути творчим учитель? Звичайно, що так!

Творчий вчитель має запалити очі –цікавістю, душу – добром, серце – щедрість. Вчитель початкових класів повинен володіти умінням в буденних предметах побачити незвичайне і перетворити це на диво! Творчий навчально-виховний процес вимагає від педагога його духовних і творчих сил, знань характерних для творчої діяльності. У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед — щось вигадують, відкривають, будують, творять, живуть повноцінним життям. Адже творчість – найвища форма самостійності. Де творчість, там талант, там серце, інтуїція , натхнення, любов. Творчість – це завжди трішки диво. Інколи люди вважають, що вміння творити — вроджене, і його не можна розвинути. Творча робота – це постійний пошук. Змінюються дні й програми, змінюються системи цінностей та ідеали, і всі методи роботи сучасного вчителя теж зазнають змін. Саме тому творча група вчителів початкових класів нашого ліцею постійно працює над своєю самоосвітою, над своїм самовдосконаленням у своїй професії, постійно у пошуку свого власного творчого зростання. Канікули у дітей, а у вчителів найвищий рівень підготовки до наступного семестру, період підвищення мотивації до творчого навчального процесу, період обміну досвідом та практичними навичками.

Творчий потенціал учителя не є суто природним скарбом, який отримує або не отримує людина з народження. Для вчителя здатність до творчого вирішення педагогічних проблем є неодмінною умовою його професійної діяльності.  Тільки творчий вчитель може самостійно долати недоліки у навчально-виховному процесі, які гальмують реальний процес оновлення шкільної справи. Спонуканням до творчості для вчителя є прагнення до найкращих результатів у конкретних умовах навчання й виховання дітей

Творчий вчитель – це особистість, яка розуміє, що праця — це життя, а жити – означає творити.

https://youtu.be/T5cqM3IYH5U

Ремонт квартир Частные Мастера

Honda Accord одиннадцатого поколения - https://honda-accord.com

Недвижимость, как правильно выбрать comintour.net

Copyright © 2024 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.