foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Юні здобувачі освіти 1-их класів провели читацький конкурс поезій великого Кобзаря. Кожен із учасників перед тим, як обрати вірш для вивчення дослідив разом із класним керівником життєвий і творчий шлях поета по абетці. Від А до Я, де кожна літера символізувала певний етап життя Т.Г. Шевченка або певні події. Поезії були різні, і жодного разу не повторилися, адже творчість Кобзаря багата, щедра, велична. Діти отримали і знання, і вміння, і почесні дипломи.

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.

https://www.canva.com/design/DAFcnqpP3p8/-XDUQbzRhbBl5fKH69X7Dg/watch?utm_content=DAFcnqpP3p8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Дивитися фото

 «Мистецтво - це своєрідний камертон цивілізації, універсальний спосіб мислення, здатний формувати не просто людину розуму, а людину духовну. Л Масол

Саме в дитинстві закладаються основи інтелекту людини, формуються різнобічні потреби, погляди, ідеали. Тому цей період є найсприятливішим і найвідповідальнішим. Чим раніше й активніше здійснюється процес прилучення до прекрасного, тим він ефективніший, міцніший, тим глибше формуються інтереси до мистецтва, ефективніше йде процес духовного розвитку людини.

З дитинства виховуються здібності сприймати, відчувати, розуміти прекрасне, отримувати задоволення від власноруч створеного. Долучаючись до художньої діяльності виробляється певне відношення до природи, праці, суспільного життя, побуту. Таким чином мистецтво з однієї сторони служить засобом пізнання світу, а з другої - засобом виховання.

Детальніше:Про світ прекрасного для першокласників

Необхідна риса педагога – оригінальність, безпосередність особистісного бачення світу, віра у вигадку, вміння дивитися на світ очима дитини. Зберегти в собі дитячу безпосередність – це щаслива умова для педагогічного мистецтва.

Справжнього вчителя характеризує постійний пошук оптимальних дидактичних, виховних, методичних та педагогічних рішень. Творчість педагога проявляється також в ефективному застосуванні набутого ким-небудь досвіду в нових умовах, у вдосконаленні раціоналізації, модернізації відомого відповідно до нових завдань в гнучкості при виконанні запланованого в непередбачених ситуаціях, вдалій імпровізації як на основі точного знання і компетентного розрахунку, так і високорозвиненої інтуїції; в умінні фантазувати, бачити близьку і далеку перспективи в роботі; трансформувати рекомендації методичного посібника.

Детальніше:Засідання творчого клубу вчителів початкових класів в умовах реальності: 27 лютого 2023 року

Однією з основних причин важливості читання є те, що воно допомагає нам розвиватися розумово, емоційно та психологічно.Кожна книга дає нам можливість вчитися та досліджувати нові ідеї. Читання книг збільшує наші знання та робить нас розумнішими. Але важливість читання не обмежується лише цими перевагами. Ви будете вражені, дізнавшись, наскільки корисним для нас може бути читання книг. Однією з основних причин, чому ми читаємо, є просто те, що нам подобається читати. Читання приносить радість і щастя в наше життя. Ми не повинні залежати від когось іншого, щоб бути щасливими.Правда, іноді читання може бути трохи складним або навіть нудним, але такі умови дуже рідкісні, якщо ви знаєте свій смак і відповідно до цього вибираєте книги.Книги є дуже багатим джерелом інформації. З кожною прочитаною книгою ми дізнаємося нове.Чим більше ми читаємо, тим більше ми знаємо про різних людей та їхній досвід. Ми також дізнаємося про різні місця, різні культури та факти, які інакше ми б не знали.І це не всі причини, щоб навчитися гарно читати...Дослідивши всі переваги,які має людина,яка багато читає,маленькі здобувачі освіти 1-Б класу вирішили якнайшвидше стати активними читачами нашої шкільної бібліотеки.І нічого, що ще не все вдається, що не всі букви "піддаються" читанню:головне- велике бажання і допомога дорослих звідусіль: вчитель-у класі, батьки-вдома,бібліотекар-у бібліотеці.Коли усі перепони будуть позаду,то кожен першокласник зрозуміє,що читання книг збільшить їхні знання та покращує  здатність приймати кращі рішення та вибір у житті. А невеликий челендж з читання Букварика або книжечки з бібліотеки -це маленький крок до великого відкриття художньої книги.

Перегляньте відео за покликанням

https://youtu.be/GUiJaHsUkqM

 

Учитель без любові до дітей – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору. Педагогічна праця не творчою не буває і бути не може, бо неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя, і будь-яке педагогічне рішення повинно виходити з цих завжди нестандартних факторів. Педагогічна діяльність – це вияв постійного різнобічного творчого потенціалу. Творчість – це все, що нас оточує. Насамперед, це процес і результат творчої діяльності: культура, мистецтво, знання, праця, краса. Творчість – це діяльність людини, яка пропонує щось нове, відрізняється неповторністю, оригінальністю. А чи має бути творчим учитель? Звичайно, що так!

Творчий вчитель має запалити очі –цікавістю, душу – добром, серце – щедрість. Вчитель початкових класів повинен володіти умінням в буденних предметах побачити незвичайне і перетворити це на диво! Творчий навчально-виховний процес вимагає від педагога його духовних і творчих сил, знань характерних для творчої діяльності. У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед — щось вигадують, відкривають, будують, творять, живуть повноцінним життям. Адже творчість – найвища форма самостійності. Де творчість, там талант, там серце, інтуїція , натхнення, любов. Творчість – це завжди трішки диво. Інколи люди вважають, що вміння творити — вроджене, і його не можна розвинути. Творча робота – це постійний пошук. Змінюються дні й програми, змінюються системи цінностей та ідеали, і всі методи роботи сучасного вчителя теж зазнають змін. Саме тому творча група вчителів початкових класів нашого ліцею постійно працює над своєю самоосвітою, над своїм самовдосконаленням у своїй професії, постійно у пошуку свого власного творчого зростання. Канікули у дітей, а у вчителів найвищий рівень підготовки до наступного семестру, період підвищення мотивації до творчого навчального процесу, період обміну досвідом та практичними навичками.

Творчий потенціал учителя не є суто природним скарбом, який отримує або не отримує людина з народження. Для вчителя здатність до творчого вирішення педагогічних проблем є неодмінною умовою його професійної діяльності.  Тільки творчий вчитель може самостійно долати недоліки у навчально-виховному процесі, які гальмують реальний процес оновлення шкільної справи. Спонуканням до творчості для вчителя є прагнення до найкращих результатів у конкретних умовах навчання й виховання дітей

Творчий вчитель – це особистість, яка розуміє, що праця — це життя, а жити – означає творити.

https://youtu.be/T5cqM3IYH5U

Дивитися фото

 Зелена пухнаста ялинка - один із головних символів новорічно- різдвяних свят.

Традиція прикрашати дерева з’явилась надзвичайно давно, відколи люди вірили в те, що у деревах живуть духи. А дерева, такі як ялинка, що залишаються зеленими навіть взимку — вважаються символом безсмертя.Традицію прикрашати новорічну ялинку датують 1605 роком — саме тоді її існування було вперше “задокументовано” на території Саксонії.Особливо лісову красуню полюбляють прикрашати діти.

Учні 2- В класу взяли участь у фотоквесті (фотоконкурсі) " Моя ялинка найкраща ", відповідно до плану заходів на період зимових канікул та поділилися світлинами своїх новорічних ялинок. Адже маленькі нушенята вірять у надзвичайну магічну силу ялинки та знають, що прикрашаючи красуню вони загадують єдине бажання- ПЕРЕМОГИ для рідної УКРАЇНИ !

Переглянути характеристику результатів навчання 2-4 класів за І семестр 2022-2023 н.р. Полонського ліцею №3 імені М.Свінціцького можна за посиланням 

Дивитися фото

Традиційно адвент-календарі створюються, щоб показати, скільки залишалося днів до Різдва або Нового року.

В цьому році за допомогою календаря- очікування здобувачі освіти 1-А класу весело чекали наближення канікул. Щодня, на ранковому колі діти одержували відеоповідомлення від  своїх батьків.  Це були найрізноманітніші завдання. І хустину приміряти, і листівку намалювати, кросворд  відгадати, і пісеньку розучити….  А  за виконане завдання  їх чекав сюрприз.

З канікулами, з відпочинком від навчання!

Дивитися фото

 Професійний педагогічний потенціал учителя не може бути сформований раз і назавжди. Професійне вдосконалення в процесі накопичення досвіду практичної діяльності має здійснюватися на основі критичного і вимогливого ставлення педагога до себе і до своєї роботи. Постійне особисте і професійне зростання в ідеалі виступає як невід’ємна риса професіоналізму вчителя.

Показниками професійної компетентності вчителя початкових класів за критерієм саморозвитку і самоосвіти можна вважати:

—    самокритичність, вимогливість до себе;

—    потреба в оновленні теоретичного і практичного досвіду педагогічної діяльності, схильність до інноваційної діяльності;

—     дослідницький стиль діяльності.

Самовдосконалення — систематична, послідовна праця особистості з удосконалення власних позитивних і усунення негативних якостей. Самовдосконалення стилю педагогічної діяльності вчителя початкових класів здійснюється за допомогою двох взаємозалежних нерозривних процесів — самоосвіти та самовиховання. Саме тому 26 грудня відбулось друге засідання творчої групи вчителів початкових класів нашого ліцею: для самоосвіти, самовдосконалення, саморозвитку. Творчий колектив на засіданні долучився до теми дослідження онлайн-сервісів, які будуть цікавими для роботи не тільки вчителя, але й для залучення учнів під час уроків до виконання онлайн-завдань. Такими ресурсами стали Всеукраїнські освітянські платформи «Всеосвіта», «На урок» та Learningapps. Кожен педагог практично скористався можливостями ресурсів, створив свої нові завдання, випробував їх дію та поділився враженнями від можливості застосування онлайн-сервісів у своїх класах, зі  своїми учнями.

Поки учні будуть відпочивати на зимових канікулах, кожен вчитель буде готувати для них нові, захопливі, цікаві завдання для нового семестру для різних предметів, і тоді кожен здобувач освіти матиме змогу досягати мети інформатичної освітньої галузі, а саме:

-розв’язувати навчальні проблеми з використанням цифрових пристроїв;

-усвідомлено використовувати інформаційні і комунікаційні технології та цифрові пристрої для доступу до співпраці на різних предметах у якості користувача та споживача нових технологій;

-творчо самовиражатися і набувати навичок безпечної діяльності в інформаційному суспільстві.

 І це не просто забаганки вчителів, а це вимоги Державного стандарту початкової освіти, де інформаційно-комунікативна компетентність входить до складу ключових компетентностей  і має певні вимоги до обов’язкових результатів навчання.

"Багато чого не зробиш, поки не вивчишся. Але багато треба зробити, щоб навчитись"                                                                                          

                  Конфуцій

 

Лепбук — підсумковий результат спільної тематичної роботи з дітьми. Він дає змогу дітям швидко та ефективно засвоїти нову інформацію, систематизувати, узагальнити й закріпити вивчений матеріал у пізнавально-ігровій формі.

Лепбук у школі допомагає учителям виконувати важливу роботу — навчати дітей вчитися.

Лепбук — це саморобна інтерактивна книжка.

Лепбук ще називають тематичною або інтерактивною папкою, саморобною міні-книжкою, книжкою-розкладачкою тощо. Він має кишеньки, дверцята, конвертики, віконця, вкладки й рухливі деталі, у які складають дидактичні матеріали. Кожен конвертик або віконце вміщує систематизований матеріал для вивчення і закріплення знань з певної теми. Саме з таким цікавим та творчим видом діяльності зустрілися маленькі здобувачі освіти 1-Б класу. Але, враховуючи те, що батьки учнів є активними учасниками освітнього процесу, до створення лепбуків були залучені саме вони спільно із дитиною. 

Лепбуки вийшли пречудові! Наповнені необхідною навчальною інформацією та різними інформативними кишеньками. Дівчатка працювали над створенням лепбуку на тему "Осінь". Хлопчики долучились до розкриття теми "Зима". І як справжні здобувачі освіти кожен учень захищав свій витвір, свою інтерактивну книжечку. 

Завітайте до нашого класу і ознайомтесь із нашими лепбуками. Вам також зразу закортить створити свій лепбук! А ми побажаємо усім успіхів і поділимось секретами створення такого гарного матеріалу.

Покликання на відео.

https://youtu.be/_-pZsjegGos

Copyright © 2023 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.