foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Протидія булінгу

Харчування

https://www.canva.com/design/DAFdg9nclRo/qBYgqe6MuguPyqQ9YS6idA/watch?utm_content=DAFdg9nclRo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Живи, Україно, живи для краси,

Для сили, для правди, для волі

Шуми, Украно, як рідні ліси,

Як вimep в далекому полі

О.Олесь

Україна... Це слово кожен з нас вимовляє з неймовір­ною вдячністю, бо воно вміщує в собі все, про що тільки може мріяти людина. Це — Батьківщина, яка стала колискою нашої величності, нашої талановито­сті, нашої неповторності. А Батьківщина — це рідний дім, де на тебе чекають завжди з любов'ю і надією; це місце, до якого людина завжди повертається, де б вона не мандрувала у світі. Як рослина не може рости без коріння, так і людина не може жити без Батьківщини. Бог подарував нам Україну- щедру землю, ніжну пісню, солов'їну мову. Слово Батьківщина співзвучне зі словом – батьки - це найдорожчі люди для кожного із нас, це ті , хто дав нам життя , хто завжди поряд , хто піклується про нас.

Детальніше:Я-УКРАЇНЕЦЬ і цим пишаюсь...

 

 Інтернет-олімпіади «На Урок» чи «Всеосвіта» — цікавий інтерактив для учня та зручний інструмент контролю знань школярів для вчителя.

 Всеукраїнська інтернет-олімпіада  — це можливість перевірити свої знання, повторити вивчене й дізнатися багато нового. 

 Олімпіади суттєво відрізняються від типових конкурсних заходів, адже створюють рівні умови для всіх. Це унікальна можливість продемонструвати реальний рівень знань та отримати гарантовані нагороди. Саме тому здобувачі освіти 2-А класу під керівництвом класовода Кондратюк Л.А. одностайно вирішили прийняти участь у зимовому циклі онлайн-олімпіади зразу з трьох предметів: математики, української мови, я досліджую світ. Учні отримали не тільки можливість поновити та вдосконалити знання, але й можливість отримати чудові дипломи та сертифікати. Кожен з учнів набув практичний досвід використання ґаджетів та онлайн-класу для проходження завдань.

 Фотоколаж-це свідчення позитивного, емоційного, неповторного враження та бажання вже незабаром вступити у нову хвилю, але вже весняних олімпіад.

А ви ще не зареєструвалися на онлайн-олімпіади? Тоді мерщій позмагайтеся  із маленькими «чомучками» 2-А класу: хто матиме більше балів при проходженні весняних олімпіад!

Дивитися фото

 Ім’я Т.Г. Шевченка невід’ємне від серця кожного українця. Він став символом не тільки нашого народу, а й цілої епохи людства.З нагоди відзначення пам’яті Кобзаря вчитель Дрегало Леся Миколаївна провела заняття "ВШАНУЄМО КОБЗАРЯ ". Учні ознайомилися з поезією та картинами Тараса Шевченка, вчилися сприймати творчість Кобзаря серцем і душею; розвивали  дикцію читаючи вірші, пізнали Шевченка, як художника.

Юні здобувачі освіти 1-их класів провели читацький конкурс поезій великого Кобзаря. Кожен із учасників перед тим, як обрати вірш для вивчення дослідив разом із класним керівником життєвий і творчий шлях поета по абетці. Від А до Я, де кожна літера символізувала певний етап життя Т.Г. Шевченка або певні події. Поезії були різні, і жодного разу не повторилися, адже творчість Кобзаря багата, щедра, велична. Діти отримали і знання, і вміння, і почесні дипломи.

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.

https://www.canva.com/design/DAFcnqpP3p8/-XDUQbzRhbBl5fKH69X7Dg/watch?utm_content=DAFcnqpP3p8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Дивитися фото

 «Мистецтво - це своєрідний камертон цивілізації, універсальний спосіб мислення, здатний формувати не просто людину розуму, а людину духовну. Л Масол

Саме в дитинстві закладаються основи інтелекту людини, формуються різнобічні потреби, погляди, ідеали. Тому цей період є найсприятливішим і найвідповідальнішим. Чим раніше й активніше здійснюється процес прилучення до прекрасного, тим він ефективніший, міцніший, тим глибше формуються інтереси до мистецтва, ефективніше йде процес духовного розвитку людини.

З дитинства виховуються здібності сприймати, відчувати, розуміти прекрасне, отримувати задоволення від власноруч створеного. Долучаючись до художньої діяльності виробляється певне відношення до природи, праці, суспільного життя, побуту. Таким чином мистецтво з однієї сторони служить засобом пізнання світу, а з другої - засобом виховання.

Детальніше:Про світ прекрасного для першокласників

Необхідна риса педагога – оригінальність, безпосередність особистісного бачення світу, віра у вигадку, вміння дивитися на світ очима дитини. Зберегти в собі дитячу безпосередність – це щаслива умова для педагогічного мистецтва.

Справжнього вчителя характеризує постійний пошук оптимальних дидактичних, виховних, методичних та педагогічних рішень. Творчість педагога проявляється також в ефективному застосуванні набутого ким-небудь досвіду в нових умовах, у вдосконаленні раціоналізації, модернізації відомого відповідно до нових завдань в гнучкості при виконанні запланованого в непередбачених ситуаціях, вдалій імпровізації як на основі точного знання і компетентного розрахунку, так і високорозвиненої інтуїції; в умінні фантазувати, бачити близьку і далеку перспективи в роботі; трансформувати рекомендації методичного посібника.

Детальніше:Засідання творчого клубу вчителів початкових класів в умовах реальності: 27 лютого 2023 року

Однією з основних причин важливості читання є те, що воно допомагає нам розвиватися розумово, емоційно та психологічно.Кожна книга дає нам можливість вчитися та досліджувати нові ідеї. Читання книг збільшує наші знання та робить нас розумнішими. Але важливість читання не обмежується лише цими перевагами. Ви будете вражені, дізнавшись, наскільки корисним для нас може бути читання книг. Однією з основних причин, чому ми читаємо, є просто те, що нам подобається читати. Читання приносить радість і щастя в наше життя. Ми не повинні залежати від когось іншого, щоб бути щасливими.Правда, іноді читання може бути трохи складним або навіть нудним, але такі умови дуже рідкісні, якщо ви знаєте свій смак і відповідно до цього вибираєте книги.Книги є дуже багатим джерелом інформації. З кожною прочитаною книгою ми дізнаємося нове.Чим більше ми читаємо, тим більше ми знаємо про різних людей та їхній досвід. Ми також дізнаємося про різні місця, різні культури та факти, які інакше ми б не знали.І це не всі причини, щоб навчитися гарно читати...Дослідивши всі переваги,які має людина,яка багато читає,маленькі здобувачі освіти 1-Б класу вирішили якнайшвидше стати активними читачами нашої шкільної бібліотеки.І нічого, що ще не все вдається, що не всі букви "піддаються" читанню:головне- велике бажання і допомога дорослих звідусіль: вчитель-у класі, батьки-вдома,бібліотекар-у бібліотеці.Коли усі перепони будуть позаду,то кожен першокласник зрозуміє,що читання книг збільшить їхні знання та покращує  здатність приймати кращі рішення та вибір у житті. А невеликий челендж з читання Букварика або книжечки з бібліотеки -це маленький крок до великого відкриття художньої книги.

Перегляньте відео за покликанням

https://youtu.be/GUiJaHsUkqM

 

Учитель без любові до дітей – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору. Педагогічна праця не творчою не буває і бути не може, бо неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя, і будь-яке педагогічне рішення повинно виходити з цих завжди нестандартних факторів. Педагогічна діяльність – це вияв постійного різнобічного творчого потенціалу. Творчість – це все, що нас оточує. Насамперед, це процес і результат творчої діяльності: культура, мистецтво, знання, праця, краса. Творчість – це діяльність людини, яка пропонує щось нове, відрізняється неповторністю, оригінальністю. А чи має бути творчим учитель? Звичайно, що так!

Творчий вчитель має запалити очі –цікавістю, душу – добром, серце – щедрість. Вчитель початкових класів повинен володіти умінням в буденних предметах побачити незвичайне і перетворити це на диво! Творчий навчально-виховний процес вимагає від педагога його духовних і творчих сил, знань характерних для творчої діяльності. У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед — щось вигадують, відкривають, будують, творять, живуть повноцінним життям. Адже творчість – найвища форма самостійності. Де творчість, там талант, там серце, інтуїція , натхнення, любов. Творчість – це завжди трішки диво. Інколи люди вважають, що вміння творити — вроджене, і його не можна розвинути. Творча робота – це постійний пошук. Змінюються дні й програми, змінюються системи цінностей та ідеали, і всі методи роботи сучасного вчителя теж зазнають змін. Саме тому творча група вчителів початкових класів нашого ліцею постійно працює над своєю самоосвітою, над своїм самовдосконаленням у своїй професії, постійно у пошуку свого власного творчого зростання. Канікули у дітей, а у вчителів найвищий рівень підготовки до наступного семестру, період підвищення мотивації до творчого навчального процесу, період обміну досвідом та практичними навичками.

Творчий потенціал учителя не є суто природним скарбом, який отримує або не отримує людина з народження. Для вчителя здатність до творчого вирішення педагогічних проблем є неодмінною умовою його професійної діяльності.  Тільки творчий вчитель може самостійно долати недоліки у навчально-виховному процесі, які гальмують реальний процес оновлення шкільної справи. Спонуканням до творчості для вчителя є прагнення до найкращих результатів у конкретних умовах навчання й виховання дітей

Творчий вчитель – це особистість, яка розуміє, що праця — це життя, а жити – означає творити.

https://youtu.be/T5cqM3IYH5U

Дивитися фото

 Зелена пухнаста ялинка - один із головних символів новорічно- різдвяних свят.

Традиція прикрашати дерева з’явилась надзвичайно давно, відколи люди вірили в те, що у деревах живуть духи. А дерева, такі як ялинка, що залишаються зеленими навіть взимку — вважаються символом безсмертя.Традицію прикрашати новорічну ялинку датують 1605 роком — саме тоді її існування було вперше “задокументовано” на території Саксонії.Особливо лісову красуню полюбляють прикрашати діти.

Учні 2- В класу взяли участь у фотоквесті (фотоконкурсі) " Моя ялинка найкраща ", відповідно до плану заходів на період зимових канікул та поділилися світлинами своїх новорічних ялинок. Адже маленькі нушенята вірять у надзвичайну магічну силу ялинки та знають, що прикрашаючи красуню вони загадують єдине бажання- ПЕРЕМОГИ для рідної УКРАЇНИ !

Переглянути характеристику результатів навчання 2-4 класів за І семестр 2022-2023 н.р. Полонського ліцею №3 імені М.Свінціцького можна за посиланням 

Copyright © 2024 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.