foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

   Полонська ЗОШ №3

офіційний сайт

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Календар України. Українське ділове мовлення

 

Вітаємо учня 10-Б класу Бончика Ярослава та ученицю 11-Б класу Капусту Людмилу  з дипломами ІІІ ступеня   в обласній олімпіаді з  української мови та літератури. Бажаємо надалі зростати інтелектуально та творчо, відкриваючи нові грані наук! Висловлюємо щиру вдячність вчителям Корніюк Олені Миколаївні та Приймак Людмилі Анатоліївні  та зичимо, щоб супутниками усіх починань були успіх та удача!

Учень Клас Місце Вчитель
Бончик Ярослав 10-Б ІІІ місце Корніюк Олена Миколаївна
Капуста Людмила 11-Б ІІІ місце Приймак Людмила Анатоліївна

Основними завданнями Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування творчого  покоління молодих науковців. Традиційно, здобувачі освіти Полонської ЗОШ I-III ступенів є постійними учасниками  та призерами МАН. 09-10 грудня відбувся I етап захисту наукових робіт. Учні 10-Б класу Бончик Ярослав та Бацман Дар’я, учениця 11-Б класу Капуста Людмила та учениця 11-А класу Гладкова Наталія достойно представили нашу школу та посіли призові місця.

Вітаємо:

Ученицю 11-А класу Гладкову Наталю, науковий керівник Цалюк Т.М. - ІІ місце

Ученицю 11-Б класу Капусту Людмилу, науковий керівник Приймак Л.А. - ІІ місце

Учня 10-Б класу Бончика Ярослава, науковий керівник Корніюк О.М. - І місце

Ученицю 10-Б класу Бацман Дар'ю, науковий керівник Токова К.В. - ІІІ місце

"Круглий стіл" - обмін думками та досвідом керівників творчих груп.

Одна з дієвих колективних форм методичної роботи - творчі групи вчителів, які створюються з метою впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду в навчально-виховний процес.
Завдання цих груп - розв'язувати актуальні проблеми навчально-виховного процесу, які є новими в педагогічній теорії і практиці (наприклад: особливості роботи за новою програмою, підручником, створення на уроці проблемних ситуацій, шляхи упровадження інклюзивної освіти в школі тощо).

Дивитись фото

 Наша планета Земля - наш рідний дім, в якому створені для нас особливі сприятливі умови, що сприяють нашому існуванню і життєдіяльності, що відкривають для нас досталь можливостей й достатній простір для їх реалізації.

Ми всі відповідальні за мир і гармонію, без якої життя на нашій планеті знаходиться під великим питанням. Добра воля і добрий дух в силах зупинити всякий наш помилковий напрямок і не будемо забувати про це. Будемо використовувати цю можливість, щоб зберегти перспективу життя! Вчитель англійської мови Дудар Катерина Іванівна  закликала учнів 11-Б класу  підтримати загальнолюдські позитивні зусилля, які спрямовані на вирішення назрілих екологічних проблем. Відкритий урок «Екологічні проблеми нашої планети»

Дивитись фото

 9 березня Україна відзначає 207 років від дня народження Тараса Шевченка. Напередодні Шевченківських днів вчителі зазвичай шукають нові ідеї: як достукатися до учнів, щоб вони бачили живу людину, а не рядки підручника? Вчителю української мови та літертури Корніюк Олені Миколаївні вдалося   розповісти про класика так, що учням захотілося відкрити «Кобзар» самостійно, а не під програмним примусом. 

Ознайомитись з положенням "Про внутрішню систему забезпечення якості освіти Полонської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Полонської міськради ОТГ" можна за цим ПОСИЛАННЯМ.

Зміни до оцінювання навчальних досягнень учнів

žпо-перше, вимоги до оцінювання результатів навчання мають визначатися з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності;

žпо-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня.

Система оцінювання повинна:

žмати у своїй основі чіткі і зрозумілі вимоги до навчальних результатів;

žдозволяти гарантовано досягти і перевищити ці результати;

žзаохочувати учнів апробувати різні моделі досягнення ре­зультату без ризику отримати за це негативну оцінку;

žрозвивати в учнів впевненість у своїх здібностях і можливостях;

žвикористовувати самооцінювання і взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності.

Підходи до формування критеріїв оцінювання

žоцінювати не лише результат роботи, але й процес навчання, індивідуальний поступ кожного учня;

žпозитивно оцінювати досягнення учнів, незалежно від того, значні вони чи скромні, якщо вони є результатом справжніх зусиль дитини. В цьому є мотивуюча роль оцінювання;

оцінювати рівень аргументації та уміння учнів висловлювати свою думку.

Детальніше ознайомитися можна за посиланням

 

Одним із ключових завдань сучасних освітніх реформ є створення умов для професійного розвитку педагогічних працівників у компонентній формулі Нової української школи провідне місце відводиться педагогу нової формації, який перебуває в авангарді суспільних та освітніх перетворень,умотивований, компетентний, кваліфікований, користується академічною свободою й розвиваєтьсяпрофесійно впродовж життя.Під професійним розвитком розуміємо процес підготовки кадрів довиконання нових функцій, вирішення нових завдань. Професійний розвиток здійснюється на базі практичної діяльності педагога і вміщує:

- осмислене конструювання особистого досвіду і стилю на основі узагальнення способів розв’язання педагогічних проблем;

- критичний аналіз педагогічної діяльності з метою виявлення перспектив власного досвіду, відмови від застарілого й опанування сучасного, нового,прогресивного;

- розвиток організованого цілеспрямованого «вирощування» досвіду і власного стилю шляхом конструювання професійної діяльності на основі досягнень педагогічної науки і практики.

Детальніше ознайомитися можна за посиланням

Списки учнів та педагогічних керівників Полонської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, що братимуть участь у захисті робіт МАН 2017 року

 Дивитися детально тут

Copyright © 2022 Полонська ЗОШ №3 Rights Reserved.