Інклюзивна освіта – невід’ємна частина концепції Нової української школи. Це безпечний та інклюзивний простір, де обирають індивідуальний підхід з урахуванням сильних сторін, потреб та можливостей кожної дитини. Завдяки якій діти з особливими освітніми потребами можуть навчатися разом із однолітками, соціалізуватися та розвивати навички комунікації, а батьки – розраховувати на кваліфіковану підтримку педагогів. В Полонському ліцеї №3 імені М.Свінціцького  у 2024-2025 навчальному році функціонує 8 класів з інклюзивної формою навчання. 

Основний принцип інклюзивної освіти ліцею полягає в тому, що:

  • Всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це виявляється можливим, не зважаючи на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними.
  • Навчальний заклад  визнає і враховує різноманітні потреби своїх учнів шляхом узгодження різних видів і темпів навчання.
    Забезпечення якісної освіти для всіх шляхом розробки відповідних навчальних планів, прийняття організаційних заходів, розробки стратегії викладання, використання ресурсів та партнерських зв’язків зі своєю громадою.
  • Діти з особливими освітніми потребами  отримують будь-яку додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання. Вони є найбільш ефективним засобом, який гарантує солідарність, співучасть, взаємоповагу, розуміння між дітьми з особливими потребами та їхніми ровесниками.