- Деталі
- Категорія: Оцінювання
- Перегляди: 9
У Полонському ліцеї №3 імені М. Свінціцького оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням індивідуальних програм розвитку та навчальних програм, адаптованих до потреб кожного учня. Для цього застосовуються різноманітні форми оцінювання, що дозволяють враховувати рівень розуміння матеріалу, а також особливості засвоєння знань і навичок.
Команда психолого-педагогічного супроводу постійно співпрацює з педагогами, допомагаючи адаптувати методи та підходи до оцінювання. Це дозволяє забезпечити підтримку учнів на всіх етапах навчального процесу та створювати умови для їх успішного розвитку. Залучення спеціалістів (психологів, дефектологів, логопедів) дозволяє враховувати різні аспекти розвитку дітей, що гарантує об'єктивність і справедливість оцінювання.
Важливою частиною нашого підходу є постійний зворотний зв'язок з учнями та їхніми батьками, що дозволяє коригувати стратегії навчання і підтримувати мотивацію до навчання, допомагаючи кожній дитині досягати максимальних результатів у межах своїх можливостей.
Методичні рекомендації оцінювання учнів з ООП (Ознайомитись)