- Деталі
- Категорія: Методична робота
- Перегляди: 1458
ТЕХНОЛОГІЯ ІГРОВИХ ПРАКТИК
Не той вчитель, хто одержав виховання й освіту вчителя, а той, у кого є внутрішня впевненість у тому, хто він є, ким повинен бути й не може бути іншим.
Лев Толстой
Зростаючі вимоги до змісту виховання потребують впровадження ефективних педагогічних підходів. Тема співзвучна проблемі реформування сучасної освіти: формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
- Деталі
- Категорія: Методична робота
- Перегляди: 1468
Організація діяльності педагогічного колективу Полонської ЗОШ І-ІІІступенів №3 з реалізації методичної проблеми: «Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи» 2016 - 2021р.р. Актуальність вибору проблеми Українська освіта XXI століття потребує кардинальних змін у структурі, змісті і технологіях навчання. В умовах України готовність до змін конкретизується у вимогах підготовки учнів до життя. Яким буде світ у середині нинішнього століття, важко уявити. Тому школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність. Входження молодої людини у глобалізований, динамічний світ, у відкрите суспільство підвищує роль життєвої і соціальної компетентності учнів навчального закладу. |
- Деталі
- Категорія: Методична робота
- Перегляди: 1521
Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи. Байцар М.М. |
- Деталі
- Категорія: Методична робота
- Перегляди: 1765
Штаба Наталя Петрівна - заступник директора в початкових класах. Ознайомитися з досвідом роботи ви можете тут |
- Деталі
- Категорія: Методична робота
- Перегляди: 1405
Дана презентація містить матеріали планування методичної роботи та її окремих напрямків. У кейсі розміщені аналіз навчальних досягнень учнів, інформація щодо планування методичної роботи школи, викладено зміст курсів варіативної складової навчального плану. |