Одним із ключових завдань сучасних освітніх реформ є створення умов для професійного розвитку педагогічних працівників у компонентній формулі Нової української школи провідне місце відводиться педагогу нової формації, який перебуває в авангарді суспільних та освітніх перетворень,умотивований, компетентний, кваліфікований, користується академічною свободою й розвиваєтьсяпрофесійно впродовж життя.Під професійним розвитком розуміємо процес підготовки кадрів довиконання нових функцій, вирішення нових завдань. Професійний розвиток здійснюється на базі практичної діяльності педагога і вміщує:
- осмислене конструювання особистого досвіду і стилю на основі узагальнення способів розв’язання педагогічних проблем;
- критичний аналіз педагогічної діяльності з метою виявлення перспектив власного досвіду, відмови від застарілого й опанування сучасного, нового,прогресивного;
- розвиток організованого цілеспрямованого «вирощування» досвіду і власного стилю шляхом конструювання професійної діяльності на основі досягнень педагогічної науки і практики.
Детальніше ознайомитися можна за посиланням