Зміни до оцінювання навчальних досягнень учнів
по-перше, вимоги до оцінювання результатів навчання мають визначатися з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності;
по-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня.
Система оцінювання повинна:
мати у своїй основі чіткі і зрозумілі вимоги до навчальних результатів;
дозволяти гарантовано досягти і перевищити ці результати;
заохочувати учнів апробувати різні моделі досягнення результату без ризику отримати за це негативну оцінку;
розвивати в учнів впевненість у своїх здібностях і можливостях;
використовувати самооцінювання і взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності.
Підходи до формування критеріїв оцінювання
оцінювати не лише результат роботи, але й процес навчання, індивідуальний поступ кожного учня;
позитивно оцінювати досягнення учнів, незалежно від того, значні вони чи скромні, якщо вони є результатом справжніх зусиль дитини. В цьому є мотивуюча роль оцінювання;
оцінювати рівень аргументації та уміння учнів висловлювати свою думку.
Детальніше ознайомитися можна за посиланням