foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Протидія булінгу

Харчування

На сучасному етапі реформування освіти в  Україні заступник директора це керівник нової генерації. Він має риси неформального лідера, спонукає  людей до змін, оновлення , вдосконалення. Цього можна досягти повсякденною працею, мета якої  - не лише надання реальної дієвої допомогти педагогічним кадрам у розвитку професійної майстерності, а й активізації творчого потенціалу кожного вчителя. Моїм професійним кредом є « Керувати – значить вести людей до успіху. Успіх – це реалізована мета». Тому я  прагну у своїй роботі створити в колективі такий мікроклімат, який сприятиме повному взаєморозумінні вчителів, їх дружній підтримці. Він має стати тим фундаментом, на якому виростуть, міцні, надійні стіни храму знань, наукових пошуків, творчого натхнення. Всю управлінську діяльність спрямовую на формування дієздатного колективу педагогів – однодумців. Створення оптимальних умов для навчання учнів, виховання та розвитку талановитих обдарованих дітей,  для  самореалізації як кожного учня, та і кожного педагога.

 

У світі постійних зрушень і динамічних змін усі хочуть стабільності та системності. Особливо це стосується освіти та освітян, тобто нас. А забезпечити стабільність в нашій діяльності може раціональна  організація праці, як самого керівника, так і закладу. І незаперечним є твердження, що управлінець нової генерації має суттєво відрізнятися від традиційного керівника, це обумовлено новим концептуальними та технологічними підходами до діяльності: гуманізацією та демократизацією, управлінням спрямованим на результат, програмно-цільовим й особистісно орієнтованим підходами до управління та іншими інноваціями менеджменті. Так, особлива роль відводиться управлінській майстерності, оскільки від професійних умінь керівника, його здатності оперативно приймати рішення  спрямовувати колектив на безперервний творчий процес і залежить успіх розвитку школи, його соціальний статус, імідж, конкурентноспроможність. Отже, якщо ми прагнемо стати ефективним управлінцем, то ми маємо пам’ятати, що успіх залежить не лише від нас, а й від людей, які нас оточують, від команди з якою ми працюємо.

  Поняття «супровід» трактується, як дія зі значенням «Іти поруч». Супровід професійного становлення особистості – економічних й технологічних змін, розвитку в нього позитивної професійної перспективи. Супровід у педагогіці розуміють як діяльність, що забезпечує створення умов  для прийняття суб’єктом оптимального рішення в різних ситуаціях життєвого вибору. Сенс педагогічного супроводу полягає в посиленні позитивних чинників розвитку і нейтралізації  негативних, що дозволяє співвідносити супровід із зовнішніми перетвореннями, сприятливими для підкріплення внутрішнього потенціалу суб’єкта  розвитку. Педагогічний супровід – «це педагогічна діяльність , суть  якої полягає  в перманентній готовності дорослого адекватно відреагувати на фізичний і емоційний дискомфорт учня або оточуючих його людей, на його запит про взаємодію. Основні напрямки супроводу: аналітико-проектуючий, консультуючий, координуючий, організаційний.

Сутність методичного супроводу, як педагогічної  категорії , полягає в тому, що це – професійна педагогічна взаємодія суб’єктів освітньої діяльності, умовами якої  є доброзичливість і партнерство, визначальними ознаками особистісний і професійний розвиток педагогів, а результатом – нова якість професійної діяльності вчителів, яка виявляється у професійній компетентності. Поняття «Методичний супровід» введено національною доктриною розвитку освіти в Україні і зазначено, що методичний супровід необхідно розглядати, як сукупність різноманітних форм технологій , підходів, процедур, заходів, що забезпечують допомогу педагогічним та іншим працівникам у подолання труднощів протягом професійної діяльності. Визначні функції науково-методичного супроводу:

  • навчальна;
  • консультативна;
  • психотерапевтична;
  • адаптаційна;
  • коригувальна.

Основними формами методичного супроводу  школи загальноосвітніх навчальних закладів є:

  • шкільні методичні об’єднання;
  • науково-практичні семінари;
  • майстер-класи;
  • обмін досвідом ;
  • узагальнення та презентація досвіду;
  • публікації в педагогічній пресі;
  • участь у виставках;
  • педагогічне порт фоліо

Завданнями методичного супроводу є супроводження у навчально-виховний процес  загальноосвітніх навчальних закладів різних типів:

  • варіативних програм;
  • авторських програм;

Надзвичайно важливе завдання методичних служб – допомогти педагогам зорієнтуватися в змінах державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Поступове впровадження нового державного стандарту  (2013-2018р.)  слід розглядати, як важливий компонент змістовної основи змін із питань оптимізації  моделей методичних служб, вирушення проблеми якісного науково-методичного та психологічного супроводу роботи з педагогічними кадрами, удосконалення діяльності з урахуванням регіональних особливостей, зокрема:

- проведення діагностики рівня готовності педагогічних кадрів до роботи за новими  стандартами ;

- підвищення кваліфікації, вивчення професійної компетентності педагогічних та керівних кадрів;

- наявність програм підготовки вчителів до реалізації нових стандартів;

- планування організаційно-методичного та педагогічного супроводу підготовки вчителів до впровадження стандартів.

         Загалом система методичного супроводу охоплює:

  • кадрове забезпечення;
  • нормативно-методичне забезпечення;
  • навчально-програмне забезпечення;
  • засоби навчання;
  • організаційно-методичне забезпечення;
  • інформаційне забезпечення;
  • вивчення та поширення досвіду.

 

Copyright © 2024 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.